Mrs. Mökki


Mökillä oli hellettä ja ihan vähän sadetta. Yhtenä aamuna oli vähän viileämpää, silloin olikin hyvä, että sain valmiiksi tämän puuvillaneuletakin. Tämä sopikin hyvin homssuiseen mökkilookiini (oranssit Crocsit leikattu pois kuvasta ;D). Ajattelin tätä neuletakkia aloittaessani, että tätä voisin ihan hyvin pitää työpaikalla, mutta en ehkä sittenkään voi. Ei tästä tullut sellainen kiva, kuin ajattelin. Väri ja tämä malli eivät nyt jotenkin mätsää ainakaan minun päälläni, vaikka taikabolerossa tästä väristä tykkäsinkin. Mulla ei kamalasti vihreää ole vaatekaapissa, joten siksikin tämä ehkä tuntuu oudolta. Ehkä ihan jonkin valkoisen röyhelöaluspaidan kanssa se sopisi ja jonkun tosi kivan hameen, mutta enemmänkin tästä taisi tulla nyt mökkineule. Sinne se jäikin odottamaan, kun tulin nuorimmaisen kanssa katsomaan onko koti vielä pystyssä kahden viikon mökkielämän jälkeen. Mulla on välillä vaikeuksia kuvitella etukäteen, millaiselta jokin malli lopulta näyttää päällä, ja tämä meni ilmiselvästi mönkään.

Pitsikuvio on muuten tässä mallissa ihan samanlainen kuin Taikabolerossa.



Malli: Febryary Lady Sweater by Pamela Wynne.
Lanka: Rowan All Seasons Cotton, vihreä (214), menekki 7 kerää.
Puikot: 5 mm.

Kommentit

  1. Mun mielestä tuo kyllä sopii sulle hurjan hyvin!

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä kuin Heli, oikein sopivaltahan tuo näyttää! Mutta jos jokin ei tunnu omalta, ei siinä yleensä muiden mielipiteet auta (niin ainakin minulla).

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia vaan kehuista Heli ja Hannaliini. Kyllähän tuo ihan ok:lta päällä varmasti näyttää, mutta tosiaan ei tunnu päällä sellaiselta "omalta".

    Mikähän tätä bloggeria taas vaivaa, kuvat näyttää kamalan suttuisilta... Olenkohan pienentänyt niitä liikaa, vai tietääkö joku, mikä avuksi?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista!

Suositut tekstit