Spring Energy




Kevät on ihanaa aikaa. Se saa jaksamaan melkein mitä vaan ja tarttumaan sellaisiin projekteihin, joista on jaksanut ainoastaan haaveilla. Aamullakaan ei väsytä, kun on valoisaa. Olen tässä kuussa saanut aika paljon ompelutöitä aikaan, energiaa on riittänyt.

Suurin aikaansaannoksista on tämä Amy Butlerin Love-malliston (on siellä seassa Midwest Modern -mallistoakin) kankaista tekemäni tilkkupeitto. Mun on pitänyt jo vuosia ryhtyä tähän projektiin, mutta viimeisen kimmokkeen sain oikeastaan Ninnuskan Petriinalle tekemästä ihanasta Belle-peitosta. Oma peittoni on tehty samalla Amy Butlerin Belle-mallilla, joka löytyy Amy Butlerin sivuilta. Belle-peitossa erityisesti viehättivät nuo pyöreät applikaatiot neliötilkkujen päällä. Ne antavat lisäilmettä pelkkien neliötilkkujen lisäksi. Kankaiden valinta ei ollut läheskään niin harkittua, kuin Petriinalla, mutta onni on, että Amy Butlerin kankaat sopivat yhteen kohtuullisen hyvin. :) Tässä on tosiaan Love-malliston kankaita ja yksi Midwest Modern -mallistosta, koska Eurokankaasta oli jo Love-mallisto vähissä (ja ilmeisesti lisää Amy Butleria ei ole tulossa, harmi?).

Minä vielä makustelen, vienkö tämän peiton mökille vai jääkö se asumaan makuuhuoneeseemme. Aika ihana tämä on, kun sitä olen aikani tuijotellut. :)




I have got my sewing inspiration back and made this quilt from Amy Butler's beautiful Love-fabrics. I have planned doing this years, but my final inspiration strenghtened when I saw Petriinas Belle-blanket which was made by Ninnuska. This is the same pattern, Belle by Amy Butler, although my fabric choices were not so considered as Petriinas. Anyhow, I love this. :)

Kommentit

  1. Upea peitto!

    Mun pitää toppuutella itseäni, ettei tilkkuilu veisi yhtälailla mukanaan kuten neulontakin :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista!

Suositut tekstit