Arvonnan voittajat!



Ensinnäkin: tervetuloa kaikki uudet lukijat, teitä on ainakin 20 lisää :). Pitääkö mun nyt sen kunniaksi järjestää uusi arvonta, että 100 lukijaa meni rikki? ;)

Mutta sitten tärkein, eli arvonnan voittajat:

1. Joulupallot kirjan voittaa Nina Bille
2. Kotiompelijan käsikirjan voittaa tiiti66
3. Askartelupaketin voittaa Ninni
4. Helmiä ja lankaa voitti Mai
5. Lumipallopipo-ohjeen ja langat Hannaliini


Lähettäisittekö sähköpostiini [meijuknits (at) gmail (piste) com] osoitetietonne ja vielä tiedon nimimerkistänne, että tiedän lähettää oikean palkinnon oikealla ihmisille. Odottelen yhteydenottoja viikon verran ja sen jälkeen arvon voittajat uusiksi. Kiitos osallistumisesta ja onnea voittajille!

-----

Paketit voittajille on nyt lähetetty (18.12.)! Onnittelut vielä kerran, toivottavasti paketit ehtivät perille ennen joulua!

Kommentit

  1. Ihanaa!!!!!!!!!! Olin niin suunnitellut neulovani pipon joulun jälkeen itselleni - nytpä tiedän, millaisen!!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kaunis ... olen todella onnekas ja iloinen Joulupallo-kirjasta! Olen nähnyt jossain tv-dokumentaarissa nämä neulovat herrasmiehet - aivan ihania palloja loivat langasta! Nyt pääsen minäkin semmoisia neulomaan :-)

    VastaaPoista
  3. Oi mahtavuutta! Kiitos!
    Hyvää joulunalusviikkoa toivotellen..

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista!

Suositut tekstit