Hiippa-myssyn ohje suomeksi


(Tänään olen taistellut bloggerin kanssa oikein kunnolla. On se kumma, kun noiden kahden edellisen postauksen kanssa blogger ei millään olisi halunnut niitä julkaista vaan herjasi aina jostain virheestä. Lisäksi blogger ei nyt halua näköjään näyttää kuin viimeisimmän postaukseni tuossa etusivulla, vaikka olen laittanut asetukseksi, että kahdeksan edellistä postausta näytetään. ) 

Hiippa-myssyn ohje on nyt saatavilla suomeksi Ravelrysta! Olen neulonut vauvalle muutaman Hiippa-myssyn odottamaan lankavaraston uumenista löytyneistä jämäkeristä. Näissä versioissa on käytetty puuvillaa, Novitan Tenneseetä ja Novitan Luxus Cottonia sekä Lane Cervinia le fibre Nobilin Mambo -merinovillaa. Kuvat lakkien päälle virkkailin jämälanganpätkistä ilman ohjeita, sinne päin yrittäen. Ihan hauskoja tuli! Hiippa on kyllä tosi hyvä pienemmän lapsen myssy, istuu hyvin ja peittää korvat täydellisesti talven viimalta. Teen meidän keskimmäiselle talveksi taas varmasti tällaisen. Eskarilainen on jo niin iso, että vaatii Angry Birds -version tästä tai sitten pipon, jossa ei ole nauhakiinnitystä laisinkaan.

Huomasithan, että olen lisännyt blogiini Tutorials-välilehden, mistä löytyy sekä suomeksi että englanniksi tekniikkaohjeita, joita olen käyttänyt neulemalleissani.

Hiippa-hat is now available in Finnish.






Kommentit

  1. Kai ne, jotka ovat jo ostaneet ohjeen englanniksi, saavat sen maksutta myös suomeksi? ;) Mun piti tehdä tämä jo pikkuveljelle, mutta nyt pikkusiskokin tarvitsisi omansa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo saavat :). Siellä ravelry-kirjastossa se näkyy päivityksenä. Lähetän sulle meilillä ;).

      Poista

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista!

Suositut tekstit